zondag, december 03, 2006

Sloganwedstrijd

Tja. Ik denk dat Blogger nu wat moeite heeft met Internet Explorer 7.0 en dat ik daarom geen foto´s kan publiceren. Ik ga straks Firefox installeren en dan is alle ellende voorbij. Maar tekst gaat wel in IE 7. Dus dan maar een sloganwedstrijd in plaats van een kopregelverzinwedstrijd.

Voor wat of wie zullen we eens een slogan verzinnen? Voor iemand met een slogan die niet (meer) klopt. Rita Verdonk dus. Haar oude slogan was "ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht-door-zee". Nou die klopt dus maar voor een derde, want ze is inderdaad niet links. Een nieuwe dus. Ik zat zelf te denken aan:

Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben de weg kwijt.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben een vliegtuig.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben ongeschoold.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben graag met mijn hoofd in de media.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben maar een clown.

5 opmerkingen:

ted zei

Ik kan er niet links langs, ik kan er niet rechts langs, ik ga buitenom!
(In de verwachting dat ze aftreedt omdat ze de Generaal Pardon-motie naast zich neer wil leggen.)

Edward van de Vendel zei

In het kader van de dag van vandaag waarop Koning Wikkepokluk de Merkwaardige zoekt een rijk, het geweldige boek van Wim Hofman, opnieuw verschijnt:

Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben Koningin Rita Rita Rita de Onheuse, Heerseres van het Land van Graag, Meesteres van Kaj en Geert, Een van de Eenentwintig Kleinkinderen van Zonderling, de Grootkoning van het Buurland Muurland

ted zei

Verschijnt dat boek op zondag, Edward?

Lilli zei

* ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben egocentrisch!

* ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben van onder de gordel

*ik doe het niet linksom, ik doe het niet rechtsom, ik doe het lekker toch niet

Geleyn zei

Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ben dus onhandig.