woensdag, december 06, 2006

Kopregelverzinwedstrijd!

Dankzij de tip van Maikel kan de kopregelverzinwedstrijd gewoon doorgaan. Dankjewel Maikel!

Ik dacht bij deze foto zelf aan:

- Eerste effecten kernproef Noord-Korea zichtbaar
- Victor en Rolf presenteren opvallende familiecollectie
- Van Gogh, eat your heart out!
- Niet zeuren. Ik maak eerst even een paar foto´s en dan red ik jullie uit de vleesetende zonnebloem.
- Wat nou: ´genetisch gemanipuleerde gewassen ongevaarlijk´?
- China test nieuw model guillotine

6 opmerkingen:

Jan Paul zei

Zie je wel dat bloemen van mensen houden?

ted zei

(s)he loves me, (s)he loves me not... (s)he loved me, (s)he loved me not, (s)he loved me, (s)he loved me not...

Jan Paul zei

Toen lachten ze nog. Maar toen ze die bij zagen...

Jan Paul zei

Van de ooievaar? Uit een bloemkool? Niets ervan. En hier is het bewijs: de bloemetjes en de bijtjes.

Edward van de Vendel zei

'Vlak voordat zij er defintief achterkwamen waarom hun land het land van de rijzende zonnebloem wordt genoemd lachten zij nog vrolijk in de camera.'

Geleyn zei

Omgekeerd droste-effect?