zaterdag, december 09, 2006

Even voorstellen

De zaterdag is een dag waarop dit blog relatief veel onbekende blogbezoekers trekt. Waarschijnlijk andere bloggers die eens willen zien wat hun collega´s doen. Speciaal voor hen zal ik mij daarom nog eens extra voorstellen.

Alles over mijn boeken staat al op mijn site, dus daarom zal ik hier vooral wat uitgebreider in gaan op mijn carrière als blogger. Iedereen weet natuurlijk al dat ik de Unesco Blog Award heb gekregen voor mijn reportage over Hans Otjes, dus daar zal ik verder ook niet over uitweiden. Mijn andere prijzen zijn daarentegen minder bekend.

Zo weten maar weinigen dat ik vier jaar geleden al derde werd bij de Open Oekraïense Kampioenschappen simultaanbloggen.
Daarna bleef het door een blessure een tijdje stil, maar een jaar later won ik in Oslo goud op de 50Kb vrije blog (ik versloeg Thor Bergelund in eigen huis!).
Verder is mijn specialiteit altijd de korte kür geweest met goud in Lima, zilver (achter die dekselse Bergelund!) in Kaapstad en opnieuw goud in Yokohama.

Sinds ik gestopt ben met professioneel bloggen staan er nog twee records van mij. Een tijd van 45.2 op de 20Kb slalom (op een laaglandbaan!) en het puntentotaal van 354.575 op de zeskamp.

14 opmerkingen:

Edward van de Vendel zei

Wel jammer dat je je oude trainer niet noemt. Maar ja, zo gaat het vaak.

Jan Paul zei

Dat heb ik bewust niet gedaan, Edward. Als ik jou zou noemen, dan krijg ik meteen weer zo´n dopingimago.

ted zei

Hoezo? Je epo kreeg je toch van mij?

Jan Paul zei

Volgens mij kan jij maar beter anoniem blijven, Ted.

Edward van de Vendel zei

Ik snap het niet. Jij zei de hele tijd dat je kamillethee wilde. Dus ik breng kamillethee.

Jan Paul zei

Edward, je weet dat ik je nooit heb beschuldigd van het verstrekken van doping. Maar in sommige bloggerskringen sta je toch bekend als Speedward van de Zwendel. En er gaan nu eenmaal verhalen van mensen die voor jouw deur om pillen staan te schreeuwen. Ik geloof ze ook niet, maar hou ze maar eens tegen...

Edward van de Vendel zei

Die komen voor de bovenbuurman. Weet ik zeker.

thea zei

Oooh, ik sta dus steeds bij de verkeerde aan te bellen?

de bovenbuurman zei

Nou ja, dat ligt eraan wat je moet hebben, Thea. Voor epo en schone urinemonsters moet je bij mij zijn en voor kamillethee en lustopwekkende middeltjes moet je bij de benedenbuurman zijn.

Jan Paul zei

Ja. Maar die schone urinemonsters werken voor geen meter. Ik heb laatst drie buisjes gedronken, maar ik ben er geen haar beter door gaan bloggen.

de bovenbuurman zei

Je moet ze ook niet drinken, maar injecteren! Dat staat gewoon in de gebruiksaanwijzing die je erbij gekregen hebt.

Bergelund, Thor zei

Fy faen. Jeg hater Jon Pol Skutte.

Lennart (Part of L & M) zei

en wij willen op private masterclass bij de grote meester mr jp hemzelf.
please please please....

Jan Paul zei

Lennart, jullie kunnen altijd terecht voor een private masterclass!

En Thor, jij moet je muil houden. Prutser.