woensdag, november 22, 2006

Kopregelverzinwedstrijd

Tja. Niemand heeft gezegd dat het bezoeken van dit blog makkelijk was. Daarom een extra moeilijke kopregelverzinwedstrijd dit keer. Volgens het persbureau zijn het Japanners die de nieuwe Beaujolais Primeur vieren. Alsof wij dát geloven... Wat is het wel?

- Kabouter Ploppewoto ontslagen na liederlijk gedrag.
- Mislukte poging Japanners om Spa Rood na te maken.
- Na Oostenrijkse anti-vries nu chloorschandaal rond Japanse wijn
- Vijf Japanners van onder de 1.53 meter verdronken in wijnzwembad.
- Alternatieve straf voor Japanse onder-invloedrijders zéér contraproductief.

12 opmerkingen:

bibi zei

Japanners vieren feest na het eindelijk raken van vinvis in zwembad

Jan Paul zei

Bestuur Bond van Japanse Geheelonthouders betrapt op misbruik verenigingsgeld.

Jan Paul zei

Bonnie St. Claire overweegt emigratie naar Japan.

Ingrid zei

Japanse jacuzzi ontaardt in glühweinfestein

Ingrid zei

Festijn, dus... Iets teveel wein.. hips

kees zei

Japanse vertaling 'Superguppie' groot succes

Ingrid zei

Jan Paul,
Een verzoeknummer: Kun je ons morgen misschien iets vertellen over de oorsprong van het feest Thanksgiving? Edward leek me wel ervoor in de stemming, met zijn escalope de dinde...

Jan Paul zei

Ingrid, wat dacht je ervan als jíj hem schreef? Als een soort eenmalig gastbloggerschap? Dan mail je hem naar mij en dan zet ik hem op het blog.

Jan Paul zei

"En weet je wat Maurice toen zei? Hij zei ´als er geen mes ligt in dat graf, dan vul ik jullie hele zwembad met Châteauneuf du Pape!´ Nou,dat zal ´m leren."

Ingrid zei

Ja, moet ik me er ook maar niet zo tegen aan bemoeien, dan krijg je dat..! ;-) Nee hoor, ik vind het best een eer, eigenlijk. Ik ga mijn best doen er wat leuks van te bakken. Suggesties welkom! (van allemaal)

Marian zei

Wein, Weib und Japan

Geleyn zei

Blaaskapel "kleintje pils" overweegt naamswijziging.