maandag, oktober 16, 2006

Welkom op mijn weblog!

Voortaan is het niet meer nodig om de vraag ´hoe gaat het?´ aan mij te stellen. Dat is vanaf nu 24 uur per dag te lezen op dit weblog. Hier schrijf ik dagelijks over alles wat ik meemaak, wat ik vind en wat me opvalt in de media.
Het is natuurlijk een flink karwei om zo´n blog bij te houden. Daarom doe ik het niet alleen. Net als vele presentatoren en disc jockeys heb ik mijn eigen sidekick. In dit geval heb ik gekozen voor een oude bekende. Iemand die weet wat het is om in de spotlights te staan (of liggen). Iemand die aan den lijve heeft gevoeld wat roem met je doet. En iemand die de wereld van de showbizz als geen ander kent. Hij trekt al tientallen jaren lang elke dag meer bezoekers trekt dan Gordon, Joling en Froger samen. Dat is natuurlijk niemand anders dan het gebalsemde lichaam van Vladimir Iljitsj Oeljanov, oftewel Lenin. Welkom op ons weblog!

5 opmerkingen:

Dennis zei

We wensen jou en het gebalsemde lichaam van Lenin veel succes, Jan Paul!

Marieke zei

lenin is alive and kicking, dat wordt een hete herfst!

Jan Paul zei

Zeg eh, Marieke. Moest Kluun nou winnen? Was daar niets tegen te doen?

marieke zei

publieksprijs he... daar doe je niets aan. ;)

bovendien als ik nu mijn mening in elke prijs zou gaan rammen, dan zou het ook een saaie boel worden...

Rob zei

Lenin als sidekick? Ik dacht al.. Daar zit een luchtje aan. Geeft een heel andere lading aan "Ruik eens wat ik zeg", als je het mij vraagt.

Succes!

PS Gedraag je een (klein) beetje.