woensdag, oktober 25, 2006

Paarden van Ameland



Er vindt nogal een kruisbestuiving plaats tussen de blogs van Edward (zie post hieronder voor adres),Ted (voor wie het nog niet weet: tedvanlieshout.web-log.nl)(nu ik toch met te veel haakjes bezig ben, om de een of andere reden lukt het me niet om links in mijn posts te zetten. Het is me een keer gelukt, maar daarna niet meer) en mij (dat is het vervelende van al die haakjes. Je raakt de zin kwijt en moet hem vijf keer overlezen). Een logisch gevolg zou een superblog van ons drie samen zijn (plus gastbloggers). Maar in deze tijd van fusies en overnames moeten we mischien onze individuele kleinschaligheid koesteren (al twijfel ik over een vijandige overname van het weblog van Kluun).
Maar dit zijn de foto's van Saartje en het paardengraf op Ameland (naar aanleiding van een stukje op het blog van Edward). Let bij de onderste foto op de bloembolletjes rechts. Die heeft Bibi geplant.
Ik was in de winter op Ameland en zag toen eerst de paarden - waaronder Saartje - en daarna het graf. Goed voor een behoorlijke brok in mijn keel. Diezelfde avond werden we overigens verrast door een regelrechte onvervalste sneeuwstorm en dat was juist weer een van mijn gelukkigste momenten van 2005.

Geen opmerkingen: