donderdag, oktober 26, 2006

Net als John


Dit stukje gaat over u, o lezer. Ik schrijf deze ´u´ niet vanwege een Moszkowicz-achtige weigering om bekenden te tutoyeren, maar juist vanwege het feit dat ik de meeste lezers niet ken. Want in totaal hebben 341 mensen dit blog al bezocht. En ik heb niet eens meer dan vijftig vage kennissen. 105 van deze bezoekers weigerden na een bezoekje nog een keer op dit blog te komen. Maar 236 mensen zijn nog minstens één keer teruggekeerd. Dank daarvoor!
Mijn statistiekmetertje vertelt ook waar de bezoekers ongeveer vandaan komen. Goedemiddag Ha Noi! Welkom Oekraïne! En G´day mate Australia! (wellicht zijn dat Edwards even vriendelijke als geheimzinnige webmasters Lennart en Maikel). Bijzonder leuk is dat maar liefst 12 procent uit België komt. Daarna volgen Duitsland en de VS met elk 2 procent. Welkom met z´n allen. Hè, gezellig!
Ook fijn is dat een vaste kern van 35 à 40 reguliere bezoekers mijn blog dagelijks bezoekt. En meer dan de helft van het totale bezoekersaantal heeft mijn blog langer dan een uur bekeken. Ik ben u daar zeer erkentelijk voor.
Gisteren is mijn blog 156 keer bekeken, door 68 unieke bezoekers. Dat is een record. En ik merk nu dat ik John de Mol ineens wat beter begrijp: álles voor de kijkcijfers. Daarom heb ik besloten dat ik reclame ga maken op mijn blog voor de blogs van de komende dagen. Net als John. Ik wil meer. Meer meer meer. Net als John. En misschien kom ik dan volgend jaar ook nog met een tweede blog. Net als John.

3 opmerkingen:

ted zei

Bent u ook zo moe van flauwe weblogs? Zoekt u een écht leuk weblog? Dan is er NU speciaal voor u een uniek weblog met gevarieerde berichten, geschreven in een vlotte stijl voor de bloglezer van NU. Laat u niet wijsmaken dat weblogs saai moeten zijn. Ga NU naar: http://tedvanlieshout.web-log.nl/en ervaar hoe boeiend een weblog kan zijn.
En het is nu nóg interessanter om dat weblog te gaan bezoeken, want u kunt er een fantastische prijs mee winnen! Lukt het u om de laatste bezoeker te zijn, dan bent u de gelukkige winnaar van deze prijs van onschatbare waarde.

Jan Paul zei

Surf daarna direct naar janpauls.blogspot.com. Nu tijdelijk 20% minder flauw. Vraag naar de voorwaarden.

Geleyn zei

FF indekkuh:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.