donderdag, oktober 19, 2006

Kamervragen


Uit de krant van vandaag:

Kamer kritisch over adoptie Madonna

VVD en CDA hebben felle kritiek geuit op de adoptie van een jongetje uit Malawi door Madonna. In de Kamer vroeg VVD-woordvoerder Szabo minister Agnes van Ardenne voor Ontwikkelingssamenwerking haar gewicht in de strijd te werpen om dit soort adoptietoerisme een halt toe te roepen.”

Gloeiende. Hebben de VVD en CDA niets beters te doen? What´s next? Gaat míjn SP zich bemoeien met het overgewicht van Demis Rousos? Gaat Bibi´s Partij voor de Dieren zich bezig houden met het aantal keren dat het hondje van Britney Spears wordt uitgelaten? Onvoorstelbaar. Hoewel… Stel nou ineens dat Patty Brard ineens ook een Malawipeuter wil adopteren? Leve de VVD en het CDA!

5 opmerkingen:

Rob zei

What's next? Kamervragen over kamervragen? Kamervragen over kamervragen over kamervragen? Wat mij dan stoort: waarom vraagt de kamer Madonna niet om Brard te adopteren? Dàt zijn pas zinnige vragen, als je het mij vraagt.

Jan Paul zei

Ik stel voor dat er een Directoraat Sterrenadoptie wordt ingesteld. Bovendien denk ik dat die sterren beter kinderen uit koudere landen kunnen adopteren in verband met geadopteerde sterrenkinderen dansen on ice.

marieke zei

Is bibi eigenlijk al gevraagd voor sterren dansen op het ijs?

Jan Paul zei

Nee, gek hè? Ik zit zelf ook te wachten tot ik word uitgenodigd voor Schrijvers Struikelen Over Het IJs. Maar Kluun mag niet mee doen. Die heeft zijn naam tegen.

marieke zei

Niet tegen jou persoonlijk Jan Paul, maar ik ben bang dat jij mee mag doen met Lingo ofzo... (of waku waku als dat nog werd uitgezonden. Dat had je trouwens ook wel kunnen presenteren.)

En Kluun zit je echt hoog he?