maandag, oktober 23, 2006

Drie vragen aan Lenin


Het blog bestaat nu een week. Hoog tijd voor drie korte vragen aan mijn vaste society sidekick, het gebalsemde lichaam van Lenin.

Jij behandelt in jouw bijdragen vooral de privélevens van anderen. Maar hoe gaat het nu met jou?
Het gaat goed. Een vaste partner zit er voor iemand in mijn situatie niet in, maar ik heb wel twee schatten van labradors. Daarmee lig ik na een dag hard werken heerlijk mee op de bank. En dan kijken we naar de Sound of Music of we luisteren naar Gloria Gaynor.
Je hebt de hamer en sikkel ingeruild voor de pen en het blocnote. Maar zit er nog iets van die oude communist in je?
Weinig. Ik heb laatst de Stemwijzer gedaan en ik had de ChristenUnie op 1, De PvdD op 2 en Fortuyn op drie. Mijn manager heeft het wel voortdurend over een tournee door Noord-Korea, maar voor mij hoeft het allemaal niet.
Wat kunnen we nog meer van je verwachten?
Naast de gewone bijdragen en ´De ster uit het verleden´ komt er donderdag een nieuwe rubriek. Daarin bespreek ik één van ´de bladen´.
We kijken er naar uit. Dank je wel, Lenin.

Geen opmerkingen: